woensdag 9 mei 2012

Lookbook inspiratie



Hey, hier ben ik weer. Het is weer een tijdje geleden dat ik nog een artikel schreef. Ik ga jullie vandaag wat meet vertellen over "lookbook". Lookbook is een site waar mensen foto's kunnen opzetten van hun zelf met een leuke outfit/eigen stijl.

Hier enkele leuke outfits :



een leuke losse look



dit vind ik echt een super leuk tasje ;)



Een toffe zomerse look. + een leuke combinatie




een heel leuk kleedje +  toffe fotografie


leuk schattig blauw met witte bollen kleedje + toffe ketting


PS.: Wat vinden jullie van dit artikel? Leuk of niet.
Welke outfit(s) zou je kiezen? 

Groetjes Florence x

4 opmerkingen:

  1. Anoniem19:12

    leuk artikel. Ik vind ze allemaal wel leuk ;)

    Groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. margot19:47

    hey florence , ik ben het Margot
    en ik vind je blog super leuk !!
    en ik zou het kleedje pakken dat rokje met die bloemetjes leuk en zomers

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hey Margot!
      Ja die vind ik ook heel leuk!

      Groetjes Florence xxxxx

      Verwijderen