zondag 20 mei 2012

Lookbook of the week

Hey, ik ben weer eens op lookbook geweest en ik heb mijn favoriete dingen eruit gekozen.

Zouden jullie het leuk vinden dat ik elke week een artikel schrijf over lookbook?
Laat maar iets weten in de reacties! xx

Hier zijn de foto's :


Een leuk kanten kleedje


Een super coole broek!
Woow met zo verschillende kleuren.
Echt iets heel leuk!





Pastelkleuren!!! :D


Een los roos kleedje


Super toffe combinatie met dat tasje!


:O Woow zo leuke nailon!


Leuk zomers shortje ;)


Een lossere outfit


Leuk hemdje


Toffe tas


Een heel kort maar toch een mooi kleedje


Een hedendaagse outfit maar wel een toffe combinatie :D

Wat vinden jullie van de outfits?

Groetjes Florence x

6 opmerkingen:

  1. Leuke outfits!! Vooral dat witte kleedje met die vogeltjes vind ik prachtig!
    x Eize

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super coole outfits!!! mijn favoriet is de losse look!!! daar kan ik me wel in vinden!!

    Emma

    http://vanilleklokje.blogspot.com/

    (mijn blog)

    BeantwoordenVerwijderen