zaterdag 14 juli 2012

Tag : ♥ 10 Favorieten ♥

Hoi,
Het leek me wel leuk om eens een tag te geven. Ik vond deze tag op de The Big Guide .



* Wat is je favoriet kleur?
Euh .. ik heb niet echt 1 favoriete kleur. Maar ik hou vooral van zomerse vrolijke kleuren.
Zoals hier :




* Wat is je favoriete slaapkleding?
Ik hou van een gemakkelijke warme pyjama in de winter en in de zomer iets luchtig iets, soms ook een slaapkleedje.


*Favoriete e-bay item?
Ik heb nog nooit iets gekocht op e-bay ;$. Maar als ik er iets zou kopen dan zijn het juwelen! :D


*Favoriete snoep?
Ik heb een tijdje nog een artikel geschreven over mijn favoriete snoepjes. Daar zie je mijn top 10.
klik hier :D
*Favoriete seizoen?
Zomer!! Of course :D I LOVE THE SUMMER! Lekker warm weertje!


* Favoriete make-up product?
 Lipgloss , ik draag nog geen make-up ;)
* Favoriete website?
weheartit!!!!


* Favoriete land?
Euhh moeilijke keuze maar als ik moet kiezen tussen de dingen waar ik al ben geweest kies ik denk toch voor Corsica,
het is er zo mooi! En ook nog Hawaï! :D
Corsica:
 
Hawai :









* Favoriete tijd van de dag?
Net voor de middag! Het leukste moment van de dag!


* Favoriete winkel?
Ik ken er zo veel ik heb niet echt 1 favoriet ;s



Zo het zit er weer op!

Vinden jullie het leuk zo een tag? Moet ik het vaker doen?

Liefs
Florence xx

Bron.: alle foto's komen van weheartit.com

1 opmerking: