maandag 2 juli 2012

Caviar Nails

Hey,

Sorry dat het weer zo lang geleden is! ;s


Ok, dus ik ga jullie vandaag wat meer vertellen over "Caviar Nails" (=kaviaar nagels). Jullie zullen het vast en zeker al gezien hebben op het web maar toch wou ik er een artikeltje over schrijven. Het is een hele gemakkelijke nailart met hele kleine fijne bolletjes.



Een filmpje:

How to make Caviar Nails?:




Nog enkele afb. :





de bolletjes ;D





Er bestaat ook speciale nagellak met de bolletjes er al in :



Wat vinden jullie van deze speciale nailart?
Iets voor jou of totaal niet?

Liefs,
Florence xxx

6 opmerkingen:

  1. Justine x08:03

    Leuke nailart ;)

    Liefs,
    Justine xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kende het al en ik ga het binnenkort maken! :)
    Liefs, Karolien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh wat leuk! ;D
      Waar koop jij ze?

      liefs,
      Florence xx

      Verwijderen
  3. leuke nailart maar ik ga het niet zelf proberen x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke nailart. Maar ik heb is gezien dat die bolletjes vrij duur waren dus ja ga ik het niet echt zelf proberen. Jammer! Maar toch tof artikel!!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen