dinsdag 26 juni 2012

Inspiration: Summer

Hey,
Hier ben ik weer, sorry dat het zo lang geduurd heeft ;s.
Maar ja nu zijn de examens gedaan en heb ik wat meer tijd om een artikeltje te schrijven.
Dit artikeltje gaat over de zomer.
Ik kijk al zo lang uit naar de zon, het strand en de zee.


Hier wat foto's om echt zin te krijgen in de zomer:

















Wat vinden jullie van deze foto's?
De zomer is wel al bezig maar ik zie nog geen zon ;c .
Hopelijk komt de zon snel terug :D

Liefs,

Florence xx


5 opmerkingen:

  1. Super leuke foto's :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eindelijk zijn de examens gedaan! Feestje (: Ik hoop dat het ook echt zo'n goed weer wordt, idd (: ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's :) Laat het mooie weer maar komen!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's! Ik krijg echt zin in de zomer..:)
    liefs~

    BeantwoordenVerwijderen