woensdag 6 juni 2012

Probleemje ... ;s



Hey, ik heb een probleemje met mijn blog ... Zou iemand mij willen helpen?
Dus op mijn scherm van mijn blog komt er dit op  :


Kan de webpagina niet vinden

HTTP 400

Meest waarschijnlijke oorzaken:

  • U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.
  • Als u op een koppeling hebt geklikt, is deze mogelijk verouderd.

Mogelijke acties:

Geef het adres opnieuw op.

Ga terug naar de vorige pagina

Of ook nog deze :




Weet er iemand soms wat ik hier tegen kan doen? ;s
Als je het zo weten zou ik je heel dankbaar zijn!!
Alvast bedankt!!

Groetjes Florence x

3 opmerkingen:

  1. Justine x21:13

    oei nee sorry ik weet dat niet ;s

    Bij mij is dat niet hoor :s

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bij mij ook niet!
    srry

    http://vanilleklokje.blogspot.be/

    (mijn blog)

    Groetjes
    Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maakt niet uit toch bedankt !!!

    Liefs Florence x

    BeantwoordenVerwijderen