zondag 17 juni 2012

Welke cover zou ik kiezen???

Hey,
Vandaag heb ik jullie hulp nodig ...
Dus ik ben al een tijdje opzoek naar een mooie achtergrond/cover voor mijn blog.
Maar jammer genoeg vind ik nooit een geschikte cover.
Kunnen jullie mij helpen?

Hier heb ik wat foto's :

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12
13



Je kan een/meerdere nr(s) in der reactie posten en zo kan ik dan zien welke ik zou nemen.
Maar als je zelf nog een ideetje hebt kan je me ook de foto('s) door mailen ;)
thesweetbeauty@hotmail.be

Liefs,

Florence xx

18 opmerkingen:

  1. Justine x14:33

    Ik vind nr: 1,2,4,5 en 6

    Justine xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja die zijn heel leuk :D

      Bedankt voor je reactie !! ;)

      liefs,

      Florence xx

      Verwijderen
  2. Ik zou vooral één van de eerste kiezen, dus ook 1, 2, 6 en zo (: ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem16:11

    Ik vind, 2,6 en 8 wel mooi! :)

    loves

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind 2 het leukst hihi, maar natuurlijk moet je helemaal zelf kiezen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 3 en 4 vind ik het leukst!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind 1 en 3 het leukste!
    Ik zag je comment op mn blog! Ik volg je nu ook! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind de 3e echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind die van nu wel mooi en nr 5 en 6

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Cute pictures xx

    http://heidi-likes.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen